שאיבות ביוב למפעלים

שאיבות ביוב למפעלים היא פעולה מורכבת הדורשת אחריות ומקצועיות. פעולה זו מסובכת יותר משאיבת ביוב רגילה, מכיוון שבכל מפעל יש סוגי נוזלים שונים. דבר זה מוביל לצורך להתאים את פעולת הביובית לנוזלים אלו.

שגרה תקינה במפעלים

לרוב, שאיבת הביוב מתקיימת עקב השימוש בחומרים ספציפיים היוצרים נוזלים שיש לסלקם משטח המפעל. מפעלים שדואגים לשאיבת ביוב קבועה, מאפשרים זרימה אחידה ותקינה של מי השפכים. כך יוכלו לרוב למנוע סתימות בקווי הביוב. כאשר לא מבצעים שאיבת ביוב במפעלים, הדבר עלול לגרום להצפה או לסתימה רצינית במערכת. סתימות בצנרת המפעל יכולות לשתק את המפעל ולהפריע לפעולות היום יומיות שלו. לכן, מומלץ להזמין שאיבת ביוב למפעלים בהתאם לזרימת מי השפכים במפעל, פעם בשבוע, פעם בחודש או כל זמן אחר המותאם למפעל.

שאיבת ביוב למפעלים באמצעות ביובית

הביוביות של חברת גרין סאן מסוגלות להתמודד עם כל סתימה ולשאוב את כל התכולה שנוצרת בביוב כולל שאיבת חומ"ס. בזמן שהביובית שואבת את הלכלוך ואת מי הביוב, היא מפעילה זרם מים עוצמתי המסייע לפתיחת הסתימות שנוצרו בביוב. כל התכולה שנשאבת מהביוב נכנסת לתוך מכל שממוקם על המשאית ולאחר השאיבה, מפעיל הביובית נוסע למקום ייעודי שנקבע בהתאם לכללים והחוקים של המשרד להגנת הסביבה, זאת לפי ההרכב הכימי של החומר אותו שאבו מהביוב, ושם הוא שופך את התכולה בזהירות ובאחריות. ישנם חומרים תעשייתיים מסוימים שנלקחים למפעלים מיוחדים העוסקים במחזור.

פעילות הביובית במפעלים

מלבד שאיבות ביוב למפעלים, שאיבת קווי הביוב ושטיפת הצנרת, לביובית יש עוד כמה פעולות נוספות:

  • שאיבת בורות ספיגה – במפעלים מסוימים קיימים בורות ספיגה שמטרתם היא לקלוט את מי הביוב. הביובית שואבת נוזלים גם מבורות אלה.
  • שאיבת הצפות – במקרים של התפוצצות צינור ראשי, יש ייתכנות גדולה להצפה שיכולה לשתק את המפעל לגמרי. הביובית יודעת לטפל בהצפה, לשאוב את הנוזלים ולמצוא היכן הבעיה.
  • ניקוי קווי ביוב – בעזרת לחץ מים גבוה הביובית תוכל להתמודד עם שאיבה של קווי ניקוז פעילים ולגרום לזרימה בהם להיות רציפה.

צריכים ביובית לשירות במפעל? גרין סאן

הצוות המיומן של גרין סאן יחד עם הציוד החדשני והניסיון העשיר שברשותנו, נוכל להתאים למפעל שלכם את הביובית המתאימה לו ולהתמודד עם כל בעיה שתעמידו בפנינו. אל תחכו לסתימה שתגיע, בצעו שאיבה קבועה כדי להימנע מבעיות לא צפויות. אנחנו מתחייבים לעבודה מקצועית ומהירה שתשאיר אתכם נקיים, גם מפסולת וגם מדאגות. לקבלת שירות מהיר, ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון 072-392-2167 או באמצעות טופס צור קשר.

דילוג לתוכן