התקנת מפרידי שומן

מסעדות, בתי מלון, אולמות אירועים, מפעלי מזון ובתי עסק העושים שימוש נרחב בשמן, מחויבים, לבצע התקנת מפרידי שומן עפ"י תקנות אגף רישוי עסקים במשרד להגנת הסביבה. תפקידו של מפריד השומנים הוא לצמצם ככל הניתן שפיכת שומנים ושמנים שונים למערכת הביוב העירונית.

מדוע יש לבצע התקנת מפרידי שומן?

כל בית עסק העושה שימוש בשמנים ושומנים פולט אותם בצורה כזו או אחרת לצינורות הביוב העירוניים. מסעדות ומטבחים תעשייתיים, לדוגמא, מנקזים את השמן יחד עם שאר הנוזלים לתעלות המטבח ומשם למפריד השומנים ואת השפכים הנקיים משומנים למערכת הביוב. כאשר לא מותקן מפריד שומנים בבית עסק כפי שנדרש עפ"י התקנות של המשרד להגנת הסביבה, השמן שנפלט יצטבר לאיטו בצינורות הביוב, יתקשה, וככל שיחלוף הזמן יצטבר ויצור שכבה עצומה של שומן אשר תקשה על תעבורת מי השופכין במערכת הביוב עד כדי סתימה משמעותית של צנרת הביוב. התוצאה של הזרמת שומנים ושמנים למערכת הביוב העירונית עשויה להוביל לסתימות נרחבות בכל רחבי העיר, שעלות תיקונם עלולה להגיע לסכומים אדירים של כסף, זאת בנוסף לקנסות ולעונשים הקבועים בחוק. לכן יש לבצע התקנת מפרידי שומן.

איך עובד מפריד שומנים?

מפריד שומנים הוא מיכל המותקן לפני מערכת הביוב של בית עסק המחויב לכך לפי החוק. תפקידו לנצל עיקרון פיזיקלי פשוט שכולנו מכירים: מים כבדים משמן ואינם מתערבבים יחד לעולם. כאשר מוזרמים מי הביוב של בית העסק אל הבור, השמן צף למעלה והמים נשארים למטה. בתהליך ההפרדה המתבצע במפריד השומנים, השומן צף והבוצה שוקעת לתחתית הבור. את השפכים הנקיים מזרימים למערכת הביוב. את מפריד השומנים מרוקנים אחת לתקופה באמצעות ביובית. כאמור, את שאר מי השפכים ניתן לשפוך ללא חשש אל מערכת הביוב העירונית.

שירות התקנת מפרידי שומן – גרין סאן

אנחנו בחברת "גרין סאן" מספקים שירותי התקנה, אחזקה וטיפול במפרידי שומנים באופן המקצועי והאמין ביותר. עם ניסיון וידע של שנים בתחום, חברתנו מציעה התקנת כל סוגי מפרידי השומנים ובכל נפח. לקבלת פרטים נוספים והצעת מחיר, צרו איתנו קשר כעתכ.

דילוג לתוכן