ניקוי ושאיבת תחנות שאיבה

הדרך בה עוברים השפכים שלנו היא לא פחות ממרתקת. לאדם הממוצע כמעט לא יוצא לחשוב על המסלול הארוך והמייגע שעובר על השפכים במערכת הביוב, וזו היא בעצם מטרתה: להעניק לנו חיי נוחות מקסימליים. להוריד את המים באסלה, לסגור את הברז בכיור ולהמשיך הלאה בעיסוקים שלנו. אך מכאן הדרך רק מתחילה. השפכים שלנו עוברים תהליכים רבים ומבקרים במספר תחנות כאשר אחת מהן היא תחנת שאיבת שפכים. בכדי לשמור על תקינותה, יש להקפיד על ניקוי ושאיבת תחנות שאיבה.

מהי תחנת שאיבת שפכים?

במטרה לצמצם למינימום הנדרש את הנזק הסביבתי שנגרם על ידי השלכת הפסולת הזורמת לנו בתעלות הביוב, מחייב המשרד להגנת הסביבה את הרשויות המקומיות להקים תחנות שאיבה בהתאם לחוק. תחנות אלו מיועדות לשאיבה, סינון, הפרדה וסניקה של מי השופכין. תחנת השאיבה עושה למעשה את הניקוי הראשוני של השפכים, כאשר מי השופכין המגיעים אל התחנות עוברים סינון והפסולת המוצקה נשארת בתחנה בעוד שהנוזלים עוברים באמצעות סניקה לצינורות המובילים אותם אל מכוני הטיהור של איגודי הערים לצורך ניקוי המים באופן מיטבי והעברתם לשימוש כמי השקיה בחקלאות או לשימוש בתעשייה. בכדי לשמור על פעילות תקינה, יש לדאוג לבצע ניקוי ושאיבת תחנות שאיבה.

ניקוי ושאיבת תחנות שאיבה

את הפסולת המוצקה (לדוגמא: מגבונים, פסולת אורגנית ולא אורגנית) אשר נותרת בתחנות השאיבה יש לשאוב מעת לעת וזאת בכדי למנוע סתימות אשר עשויות לפגוע בפעולת תחנות השאיבה. פעולה זאת מתבצעת באמצעות שימוש בביובית אשר מגיעה לתחנת השאיבה ושואבת את החומרים המוצקים. לאחר מכן מתבצעת פעולת שטיפה וניקוי יסודיות של תחנת השאיבה, הקרקע, המסננים והדפנות, וזאת על מנת למנוע סתימות עתידיות אשר עלולות לגרום להצפות, ומכאן לנזק סביבתי. בכך מובטחת המשך פעולתה התקין של תחנת השאיבה.

גרין סאן – שירות שאיבה וניקוי תחנות שאיבה

חברת "גרין סאן" מתמחה בשאיבה, ניקוי ותחזוקת תחנות שאיבה לשפכים. אנו מחזיקי בכלל הרישיונות והאישורים לעיסוק בתחום. עם ניסיון רב שנים ומקצועיות רבה אנו מציעים שירותים מקצועיים תחת ביקורת פנימית וחתירה לתוצאות. לפרטים נוספים וייעוץ נא ליצור איתנו קשר.

דילוג לתוכן