ביובית נמוכה לחניונים

עם הגשם הראשון ובואו של החורף, חניונים ומרתפים תת קרקעיים עלולים להיות מוצפים בעקבות חדירת מים המגיעים מהרחוב או בשל הצפה של תעלת ניקוז וביוב הסמוכה לחניון. בנוסף, הצפה עלולה להתרחש בשל עומסים כבדים על תשתיות הביוב והניקוז בבניינים שיש בהם חניונים תת קרקעיים. בין אם מדובר בבניין מגורים, בניין תעשייתי, מרכז מסחרי, מפעל, מלון או בניין משרדים – הרי שבמבנה ישנו שימוש מוגבר של בבתי השימוש, וייצור רב של פסולת מזון שעלולה לגרום לסתימת תשתיות הביוב והניקוז בבניין וכך לגרום להצפה. ביובית נמוכה לחניונים – הפתרון להצפות בחניונים תת קרקעיים.

מהן הסכנות בחניון מוצף מים?

הצפה של חניונים היא מסוכנת מאוד. גובה המים עשוי לעלות לגבהים משמעותיים ועל ידי כך לגרום לנזקים בעלויות גבוהות ביותר לרכוש (רכבים מוצפים, נזקים לתשתיות ועוד) ואפילו חלילה לאבדות בנפש. מעבר לכך, המים עשויים להוביל להחלקה של רכבים הנכנסים ו/או נמצאים בחניון וכתוצאה מכך הם עלולים לאבד שליטה על רכבם ולהיות מעורבים בתאונה. בנוסף, המים הרבים עלולים לחדור למערכת החשמל בבניין, לסכן חיי אדם ולגרום נזק כלכלי רב. כמו כן, הצפת מים מהווה מטרד של ממש. המים העומדים בחניון גורמים לריחות לא נעימים ופוגעים באיכות החיים של האנשים העובדים או גרים בבניין.

הפתרון: ביובית נמוכה לחניונים

בשנים האחרונות, עם העלייה בהקמת חניונים ברחבי הארץ, חל ביקוש רב יותר לשאיבות מחניונים. חברת ״גרין סאן״ מספקת מגוון שירותי שאיבות באמצעות ביובית נמוכה לחניונים. הביובית היא משאית עם מיכל שאיבה ומשאבה חזקה שמסוגלת להזרים נוזלים בלחץ גבוה במיוחד. הביובית מתחברת למערכות שונות של ביוב וצנרת, וכך היא פותרת בעיות של הצפות וסתימות.
חברת גרין סאן מחזיקה בביובית נמוכה לחניונים המאפשרת לנו לבצע שאיבת מים מחניונים כתת קרקעיים.
הביובית הנמוכה קטנה משמעותית מביובית רגילה שמותקנת על גבי משאית. בשל כך היא מסוגלת לשאת ציוד בנפח ובמשקל מצומצם יותר מביובית רגילה. למרות זאת, היא מצליחה למלא את התפקיד של שאיבת מים מחניונים באופן אידיאלי. הביובית הנמוכה שואבת בעוצמה רבה את המים ומייבשת לחלוטין את החניון. לאחר פעולת הייבוש, ניתן להשתמש בחניון באופן תקין וסכנת ההצפה תחלוף לגמרי.

גרין סאן – שירות ביוביות נמוכות לחניונים

חברת גרין סאן מחזיקה בביוביות נמוכות לחניונים תת קרקעיים. אם אתם מתמודדים עם הצפה בחניון תת קרקעי, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר.

דילוג לתוכן