רובוט לצילום קווי ביוב

ברוב הפעמים כאשר מתרחשת תקלה במערכת הביוב, קיים קושי לאתר את מקור התקלה, שכן מדובר במערכת סבוכה וארוכה של צנרת. הפתרון לאיתור מקור התקלה הוא רובוט לצילום קווי ביוב.

צילום פנים צנרת מערכות רובוטית RX-130

איתור תקלות במערכות הביוב והניקוז

חלק ניכר מהתקלות במערכות הביוב והניקוז נובעות מסתימות או חסימות של חומרים שונים במערכות הצנרת. תקלות אלו נובעות לרוב מחוסר שמירה על ניקוי קווי ביוב באופן תדיר. כשמתחילה הצטברות של החומרים במערכת הצנרת, נוצרת סתימה או חסימה המונעת מהזרם לזרום באופן שוטף. אחד הקשיים העיקריים הוא לאתר את מקור התקלה שהרי מדובר במערכת צנרת תת קרקעית. כיום ניתן לאתר את המיקום המדויק של התקלה ואת הסיבה שגרמה לה באמצעים טכנולוגיים מתקדמים: רובוט לצילום קווי ביוב.

נעים להכיר: RX-130

כחלק מהציוד המתקדם של חברת גרין סאן, אנו מחזיקים ב-RX-130 מערכת מתקדמת לאיתור תקלות. מדובר ברובוט ייעודי המשמש לצילום צנרת בקוטר של 150-1,000 מ"מ. הרובוט בעל מעלית אוטומטית המתאימה לקטרים גבוהים.

מאפייני המערכת:

  • לרובוט RX-130 מצלמה בעלת תאורת לד עוצמתית 360 מעלות.
  • עמידות למים בעומק של עד 10 מטרים (לחץ של 1 בר).
  • לרובוט יש כננת אוטומטית RAX300 עם כבל באורך 300 מטרים.
  • הפקת דו"חות WINCAN בעברית עפ"י הנחיות רשות המים.
  • הפצה של דו"חות צילום באמצעות חיבור אינטרנט מובנה.

על הרובוט שולט מפעיל אשר באמצעות שלט רחוק מנווט את הרובוט בקווי הצנרת לאיתור מקום התקלה, זיהוי מהות התקלה ויצירת דו"חות המאפשרים קבלת החלטה כיצד לפעול לתיקון התקלה.

המערכת הרובוטית הממוחשבת מאפשרת לאתר באופן מדויק סדקים, שברים, חדירת שורשים ומפגעים נוספים הפוגעים בזרימת הנוזל בצנרת ועלולים להוביל לדליפה ולזיהום הסביבה ומי התהום. הרובוט RX-130 הוא חלק ממעבדה ניידת מוסמכת של גרין סאן, מעבדה אשר קיבלה הסמכה מטעם הרשות הלאומית להסמכת מעבדות. ההסמכה ניתנה בהתאם לכללי ISO/IEC 17011:2017, אשר לפיהם פועלת הרשות הלאומית להסמכת מעבדות.

מעבדה ניידת

מעבדה ניידת

 

רובוט לצילום קווי ביוב – גרין סאן

חברת גרין סאן מחזיקה ומפעילה רובוטים לצילום קווי ביוב בשילוב מעבדה ניידת מוסמכת. היכולות המתקדמות של המכשור והציוד בו אנו עושים שימוש יחד עם הניסיון המקצועי הרב, מאפשרים לנו לספק פתרונות מתקדמים, מהירים ואיכותיים ללקוחותינו. סובלים מתקלה בקווי הביוב? צרו איתנו קשר כעת לקבלת הצעת מחיר לפתרון התקלה.

דילוג לתוכן