שאיבת חומרים מסוכנים

מפעלים, בתי חרושת, בתי חולים ותעשיות מזהמות אחרות, מייצרות, מאחסנות ומשליכות מגוון רחב של חומרים מסוכנים ורעילים. אלו חומרים שמוטב לכולנו שיטופלו כראוי. תהליך שאיבת חומרים מסוכנים חייב להיעשות אך ורק על ידי אנשי מקצוע מנוסים בעלי היתרים לעבודות חומ"ס. אם חלילה מתרחשת תקלה בעת הפינוי, כתוצאה ממחסור בתשומת לב או שיקול דעת מוטעה, הדבר עלול להוות סכנה אמיתית לעובדים, לתושבים באזור ולסביבה. כאשר מדובר על פינוי החומרים אנו מתכוונים לשאיבתם, אחסנתם והובלתם, תחת תנאים קפדניים והדוקים מאוד.

מהם חומרים מסוכנים?

המשרד להגנת הסביבה מגדיר באופן ברור מה הם חומרים מסוכנים ומסווג אותם לפי מידת מסוכנתם. כמו כן, ישנם הגדרות מדויקות כיצד ומתי יש לפנותם. חומרים מסוכנים הם חומרים המתקיימים בכל מצב צבירה – מוצק, נוזלי או גז, אשר עלולים לפגוע באדם, בבעלי חיים, בצמחים או בסביבה. הפגיעה יכולה ישירה ומהירה, כגון חומר מאכל, דליק או רעיל מאוד. כמו כן היא עשויה להיות מסוכנת לטווח הארוך. כאמור, בתעשיות שונות – כגון תעשיית הטקסטיל והכימיקלים, עושים שימוש נרחב בחומרים אלו. על כן יש לטפל בזהירות רבה ולבצע שאיבת חומ"ס תחת ההנחיות המחמירות של המשרד להגנת הסביבה והאגף לחומרים מסוכנים.

שאיבת חומרים מסוכנים

מפעלים, בתי חולים, מרכזי ייצור ועסקים נוספים העושים שימוש בחומרים מסוכנים, אוגרים את החומרים הללו במיכלים ייעודיים – בין אם מדובר בטרם השימוש בחומ"ס לצורך הייצור ובין אם מדובר לאחר השימוש בו. אחת לתקופה מסוימת יש לבצע שאיבה של החומ"ס. לעתים תהליך הפינוי מתבצע בכדי לאפשר ניקוי מיכל אגירת החומ"ס עצמו ולעתים בפינוי פסולת מסוכנת. בכדי לפנות את הפסולת, מתבצעת שאיבת חומ"ס באמצעות ביובית המאושרת לשימוש עם חומרים מסוכנים.

גרין סאן מקצוענים בשאיבת חומ"ס

חברת ״גרין סאן״ מעניקה שירותי שאיבת חומ"ס באופן המקצועי והאמין ביותר. החברה מפעילה ציוד ייעודי ומתקדם לסילוק חומ"ס לצד מפעילים מורשים בעלי הסמכות וניסיון רב. אנו מחזיקים בכל האישורים והרישיונות הנדרשים בחוק, היתרי רעלים ותחת תקנות רישוי מחמירות. אנו נבצע עבורכם טיפול זהיר וקפדני. לפרטים נוספים נא ליצור איתנו קשר.

דילוג לתוכן