ניקוי קווי ביוב

ניקוי קווי ביוב וניקוז הוא אחד הפעולות האלמנטריות שכל מערכת ביוב דורשת מידי פעם בפעם. ללא ביצוע פעולות ניקוי יזומות, מערכת הביוב עשויה להיסתם ולגרום להצפות משמעותיות, נזקים לסביבה, מפגעי ריח ועוד.

ניקוי קווי ביוב – פתרון הכרחי, יעיל ונוח למערכות הביוב

תחזוקה שוטפת של מערכות ביוב גדולות מצריך ניקוי מקצועי תדיר. אל מערכות הביוב מושלכים בכל עת מגוון חומרים שונים, אשר עם הזמן הם מצטברים בדפנות צנרת הביוב, מחלישים את זרימת השפכים, גורמים לסתימות, הצפות, מפגעי ריח ותקלות שונות נוספות. ניקוי קווי ביוב הוא פתרון אשר מעבר לטיפול בבעיה הקיימת, מדובר בעבודת תחזוקה שוטפת שיש לבצעה בתדירות קבועה בהתאם לצרכי מערכת הביוב. הניקוי מאריך את חיי מערכת הביוב ומשפר את יעילותה.

כיצד פעולת הניקיון מתבצעת?

ניקוי קווי הביוב מתבצע ע"י ביובית אשר מגיעה למקום המפגע ומתחילה בפעולת הניקיון. פעולת הביובית מתבצעת באמצעות צינור שבקצהו מחוברת דיזה ייעודית לטיפול בפתיחת הסתימה וניקוי הקו. את הדיזה מתאים המפעיל של הביובית בהתאם לסוג החומר שהצטבר בקו הביוב.
ישנם מגוון סוגים של דיזות:

  • ראש דיזה לניקוי שורשים – מיועדת להסרת שורשים בקווי הצנרת.
  • דיזה לניקוי שומנים – מיועדת להסרת שומנים וניקוי צנרות.
  • דיזה לניקוי חומרים קשים – מיועדת להסרת סתימות אשר נגרמו כתוצאה מכניסת חומרים קשים למערכת.

הביובית מזרימה מים בבלחץ גבוה לצינור עם הדיזה אשר הוכנס לקווי הצנרת. לחץ המים הגבוה המוזרם בצינור גורם לדיזה לפעול בעוצמה רבה ולפתוח את הסתימה. לעתים נדרשת פעולה שאיבה של החומרים, וגם לכך הביובית נותנת פתרון.

יתרונות נוספים פעולת הניקוי

כאמור, ניקיון צנרת הביוב היא טיפול מונע תקופתי המבטיח יציבות ותחזוקת המערכות לאורך זמן, ויתרונותיו מרובים. ניקוי הצנרת באופן תדיר מסייע למניעת צמיחת שורשים במערכת הביוב – בעיה נפוצה שאם מתרשלים בטיפולה עלול להיווצר סתימת שורשים, מה שמצריך טיפול מיוחד ויקר יותר. כמו כן, ניקוי הצנרת נחוץ כחלק מתהליך שיפוץ הנכס, שיפור יכולות ספיגה, מניעת ריחות לא נעימים ועוד.

שירותי ניקיון לצנרת ביוב – גרין סאן

חברת ״גרין סאן״ מתמחה בביצוע ניקיון לצנרת ביוב וניקוז. השירות מתבצע באופן מקצועי ויעיל תוך שימוש בשיטות, ידע וטכנולוגיה מהמתקדמים בארץ. עם ניסיון רב ואמינות גבוהה, נשמח לייעץ לכם ולהעניק לכם את שירותנו. לפרטים נוספים והצעת מחיר נא ליצור קשר.

דילוג לתוכן