שאיבת בורות שומן

גרין סאן מתמחה בביצוע עבודות שאיבת בורות שומן בסטנדרטים הגבוהים ביותר!

בורות אלה נחפרים על מנת להפריד בין השומן ובין המים שנמצאים במי הביוב על מנת שהשומן לא יסתום את צנרת הביוב. אם לא מבצעים שאיבת שומן בזמן, השומן צף, מצטבר מעל המים, חודר אל צינור הכניסה לבור וסותם אותו. התוצאה: סתימה במערכת הביוב שמחייבת הזמנת ביובית לאזור.

על מנת להימנע ממצבים שכאלה, חשוב מאוד לדאוג לבצע שאיבת שומן בין פעם בשבועיים לפעם בחודש, ולוודא שהעבודה מתבצעת על ידי חברה המתמחה בתחום.
חשוב לוודא שיש ברשותה את הציוד הדרוש: ביובית – מכלית מיוחדת, אשר שואבת את כל השומן ולאחר מכן שוטפת את הבור באמצעות לחץ מים גבוה. בדרך זו הבור נשאר נקי לחלוטין משאריות שומן, וניתן להמשיך כרגיל, בלי לחשוש מסתימה במערכת.

שירותי ביוב, מפריד שומנים, טיהור קרקעות


שאיבת בורות שומן – חשיבות ודרכי ביצוע

עסקים ומפעלים רבים ידועים כ"מייצרי שומן", ביניהם ניתן למצוא מסעדות, בתי עסק שעובדים עם שמנים כגון תחנות דלק, מוסכים בתי מלון וכמובן מפעלי תעשייה. השומן מהווה קשת רחבה ביותר של חומרים שעלולים לפגום בצינורות הביוב הרגילים של אותם עסקים ומפעלים ובסופו של דבר לגרום לסתימתם.
מסיבה זו נהוג להעביר את פסולת השומן לבורות מיוחדים, שם היא מצטברת עד לשאיבתה ופינויה למקום מוסדר. להלן הרחבה על הדרך שבה מבצעים שאיבת בורות שומן ומידע נוסף על החשיבות העצומה של הבורות הללו.

מהם בורות שומן? ומדוע הם חשובים כל כך?

בורות שומן הינם מתקנים מיוחדים בנפחים ועומקים משתנים שנועדו לבצע הפרדה של השומן מהמים בדרך של הפרדת פאזות טבעית. אל בורות אלו מושלכת פסולת שומנית שמהולה בדרך כלל במים, המים יורדים כלפי מטה ומתנקזים דרך צינור הביוב ואילו השומן מצטבר בחלק העליון וממתין לשאיבתו על ידי גורמים מקצועיים. מדוע לא ניתן להזרים את השומן לביוב?
ובכן, השומן הינו קל מהמים ולכן מהווה סכנה מתמדת לתקינותה של כל מערכת ביוב שבה הוא זורם. הוא צף, מפריע לזרימת המים ועשוי לסתום את צינור הביוב. שומנים רבים אשר באים במגע עם מים אף יוצרים קצף שמגביר את הסיכוי לסתימת מערכת הביוב.
יש לציין כי הצורך בשאיבת בורות השומן נועד לא רק לשם מניעת סתימות אלא מתבקש גם לצרכי בריאות הציבור ובהתאם לחוק, שכן שמנים רבים הינם רעילים והשלכתם לביוב מהווה עבירה לכל עניין ודבר. לכן גם כל כך חשוב לבצע שאיבת בורות שומן באופן תקופתי ולהיפטר מהמפגע הרעיל בהקדם.

כיצד מתבצעת שאיבת בורות שומן?

שאיבת בורות שומן מתבצעת על ידי משאבה רבת עוצמה הקרויה ביובית.
הביובית היא משאבה חזקה הממוקמת על גבי כלי רכב שנושא על גבו גם מיכל לאיסוף הפסולת בנפחים משתנים ובהתאם לסוג הרכב ומשקל ההעמסה המקסימלי. באמצעות הביובית ניתן לשאוב את כל תכולת בור השומן עד שהוא מתרוקן.
כיצד הדבר מתבצע בפועל? ובכן, כדי לנקות את בור השומן ולהכינו להפרדה הבאה, יש לשטוף בלחץ את כל שאריות השומן והלכלוך שהצטברו שם.
על מנת לעשות כן, משתמשים בביובית בעלת משאבה שיכולה גם להסניק את המים ולא רק לשאוף.
למעשה, המשאבה "דוחפת" מים אל תוך בור הספיגה הריק בלחץ גבוה ולאחר מכן שואבת שוב את תכולתו. ניתן לחזור על פעולה זו עד שבור הספיגה נקי לגמרי.

מה שאתם צריכים לעשות

יש לבחור בצוות ביובית מנוסה ביותר לביצוע שאיבת בורות שומן כך שהמלאכה תתבצע באופן מקצועי ומהיר מבלי להפריע לזרימת העבודה התקינה במתחם, ועדיין תותיר את הבור ריק ונקי.
חברת גרין סאן – מקבוצת מעוף תשמח לעמוד לשירותכם עם שירות שאיבת בורות שומן, כמו גם לחברה שלל שירותי ביוב שונים.
צרו עמנו קשר עוד היום לקבל המידע המלא בנושא בטלפון
לקבלת מידע נוסף ולהזמנת שאיבת ביוב שתאפשר לכם להיות בטוחים שהכול זורם
חייגו עכשיו 072-3922167 ואנחנו נשמח לעמוד לשירותכם.

שאיבת ביוב – מתי צריך להזמין?

    • כאשר בורות ספיגה או ניקוז עולים על גדותיהם – וגורמים להצפת השטח במי שופכין.
  • למניעת כל התופעות שהוזכרו – אם יש בשטח בור ספיגה או ניקוז פעיל – חובה לדאוג לשאיבת ביוב אחת לתקופה על מנת שהבור לא יעלה על גדותיו ויביא להצפה מאוד לא נעימה שתהווה מפגע אמיתי לסביבה. בנוסף, יש לדאוג לשאיבת ביוב מצנרת עירונית אחת לתקופה, על מנת למנוע היווצרות של לחץ על הצינורות אשר עלול להביא לסדיקתם, או להצטברות של שאריות שומן ופסולת שעלולה להביא לסתימתם.
קבלני ביוב

שאיבת ביוב – המומחים של גרין סאן לשירותכם

גרין סאן מתמחה בביצוע שאיבות ביוב ברמה גבוהה, באמצעות הציוד המתקדם בתחום הביובית ועל ידי אנשי מקצוע מוסמכים ומנוסים. אנחנו יודעים, שעל מנת להמשיך בחיי שגרה שוטפים ללא הפתעות מיוחדות שמגיעות מכיוון מערכת הביוב, חשוב מאוד לדאוג שתתבצע שאיבת ביוב על ידי אנשי מקצוע מנוסים. לכן, אנו מעמידים לרשותכם את הציוד המתקדם ביותר הקיים היום בתחום ואת צוות אנשי המקצוע המוסמכים והמנוסים שלנו, אשר זמינים למתן שירות מהיר באחריות מלאה.
בין השירותים שאנחנו מספקים בתחום: שאיבת בורות ביוב, שאיבת הצפות, שאיבה מצנרת פעילה למניעת סתימות ועוד, והכול בסטנדרטים הגבוהים ביותר שמבטיחים טיפול כולל בבעיה.

שיטת העבודה שלנו לשאיבת ביוב מוצלחת

  • כשנגיע לשטח נבצע אבחון מדויק של הבעיה והיקפה.
  • בהתאם לאבחון נחליט איזה ציוד מתאים לטיפול יסודי בבעיה.
  • הציוד יופעל על ידי מפעיל מוסמך ומנוסה מטעמנו, אשר יבצע את העבודה עד תומה וישאיר אחריו שטח נקי.
  • אתם תוכלו לחזור לשגרת פעילות שוטפת, כשאתם בטוחים שהכול זורם כמו שצריך במערכת.
הצוות שלנו מחויב למתן שירות מקצועי ויסודי, וידאג לבצע את העבודה בצורה מדויקת ולהשאיר אחריו שטח נקי.
אם אתם רוצים להבטיח את פעילותה התקינה של מערכת הביוב הביתית, העסקית או האזורית – פנו אלינו עוד היום ונדאג לספק לכם שירות מקצועי, מהיר ואמין.
לקבלת מידע נוסף ולהזמנת שירותי שאיבת ביוב ע"י ביובית מקצועית חייגו עכשיו 072-3922167
או צרו עמנו קשר דרך האתר ואנחנו נשמח לעמוד לשירותכם.
דילוג לתוכן