צילום צנרת ביוב

גרין סאן הינה חברה המתמחה, בין היתר, גם בצילום צנרת ביוב. ברשות החברה ציוד טכנולוגי חדיש ומתקדם ביותר המאפשר לצלם את קווי הביוב, תעלות ניקוז וצנרות מים ומסוגל לעבור גם במקומות זוויתיים, עמוקים ומפותלים, לאיתור מדויק של הבעיה.

שמים סוף לבעיות האינסטלציה!

נמאס לכם לסבול מהצפות חוזרות ונשנות בשירותים, באמבטיה או במטבח? גיליתם שבזבזתם את כל ימי החופשה שלכם מהעבודה על המתנה לשרברב שיגיע לטפל בבעיה? אם אתם סובלים מבעיה חוזרת ונשנית, כנראה שקיימת סתימה כלשהי במעמקי צנרת הביוב, הדורשת טיפול מיוחד של מומחים.

צילום צנרת ביוב – מה זה חושף?

  • אבחון מפגעים, כשלים וליקויים בשלבים מוקדמים
  • איתור נזילות באמצעות רובוט משוכלל
  • צילום צנרת ביוב במערכות חדשות וקיימות

מהפכה בתחום האינסטלציה: זיהוי בעיות צנרת ללא כל נזק

אנו משתמשים בשיטה חדשה המאפשרת לצלם צנרות באמצעים מתקדמים אשר מאפשרים חיסכון בזמן ובכסף. כן, גם אתם יכולים למנוע נזקים שידרשו תיקון שעלול לעלות אלפי שקלים. אז לא חבל להיכנס להוצאות מיותרות? קראו לנו ואנחנו נשלח אליכם מומחה אשר יצלם את מערכת הביוב שלכם באופן המהיר והמדויק ביותר, לאיתור בעיות ולטיפול מוקדם בהם.

הקדימו תרופה למכה, אל תחכו להצפה הבאה
גרין סאן הינה אחת החברות המוכרות והידועות בתחומי התמחותה. ברשותה ציוד המתאים לצילום צנרת ביוב, ואנשי מקצוע מנוסים ומיומנים המתפעלים אותו. פעולה זו היא חיונית ביותר מאחר והיא מאפשרת לקבל תמונה ברורה לגבי מצב הצנרת, ובמידת הצורך לטפל בה עוד לפני שהיא מחמירה. פנו אלינו, ותוכלו לישון בראש שקט ובלב נקי מדאגות, ולדעת שהכול תקין.
אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכל עת ונשמח לעמוד לשירותכם.

צילום צנרת ביוב – למה זה טוב?

תקלות חוזרות ונשנות בביוב הביתי? ככל הנראה, מדובר בתקלה בצנרת.
במשקי בית רבים קיימת שגרה לא בריאה ולא נעימה כלל וכלל, של תקלות חוזרות ונשנות במערכות הביוב השונות בבית. יתכן כי מדובר בסתימות בכיורים, הצפות בפירי הניקוז השונים או בכל מוקד ביוב אחר שלא מתפקד כראוי. מה שבטוח הוא שמדובר במצב שגורם לחיי הבית שלנו לקבל תפנית לא נעימה ובמקרים רבים גם בלתי נסבלת. לאחר ניסיונות טיפול התחלתיים שלנו, אנחנו קוראים לאינסטלטור שמטפל גם הוא בתקלה לטווח קצר, אך גם כך היא חוזרת. בשלב זה אנחנו צריכים להבין כי מדובר בתקלה יסודית ומהותית יותר בצנרת, וצריך לאתר אותה ביעילות ולטפל בה במהירות. בין כל אמצעי האיתור, אין אמצעי איכותי יותר מצילום צנרת ביוב.

יתרונות צילום צנרת ביוב ככלי לאיתור תקלות בביוב הביתי

במקום לפרק תשתיות ולשלם על זה הרבה מאוד כסף (הן לאנשי המקצוע עצמם והן על פירוק והרכבה), צילום צנרת ביוב מאפשר לנו לאתר במדויק את התקלה בצנרת גם ללא שינוי ופירוק של המערכת כלל. כל מה שעושים הוא להחדיר מצלמה איכותית לצנרת הביוב, ולהשתמש בה כדי לאתר את התקלה במהירות האפשרית.
כשאנחנו משתמשים בצילום צנרת הביוב, אנחנו מבטיחים לעצמנו את האיתור היעיל של התקלה. גם במערכות צנרת חדשות לעתים יש תקלות תכנון, ובכל צנרת ביוב מצטברים לעתים שומנים או לכלוך. גם נזילות יכולות להתרחש לכל אורך צנרת הביוב, ובאמצעות רובוט הצילום המתקדם אנחנו שולטים במצלמה וצופים במדויק בכל צנרת הביוב עד שנאפיין במדויק את התקלה ונוכל לטפל בה.

אחרי שאיתרנו את התקלה, צריך כמובן גם לטפל בה

צילום צנרת ביוב הוא השלב הראשון של הטיפול בתקלה. לאחר צילום יעיל שמאפיין במדויק את מיקום התקלה ואופייה, כל שנשאר לנו לעשות הוא כמובן לתקן אותה, בין אם באמצעות תיקון נקודתי של נזילה ובין אם בשטיפה או שאיבה של ביובית. לכן כדאי לכם לפנות לשירות מקיף שיצלם את צנרת הביוב וידע גם לתת לכם את מענה התיקון היעיל – בדיוק השירות שאנחנו מציעים לכם בגרין סאן.

דילוג לתוכן